GÅ TIL HJEMMESIDE
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

SALE-A-BRATION hos StampinUp! - Få et gratis stempel-sæt !!!

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    scrapbookingclub.dk Forum Indeks -> StampinUp! i Danmark
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
maybe

Indmeldt: 26. jan 2009
Geografisk sted: Kruså, Danmark

IndlægSkrevet: Tors feb 04, 2010 8:21 pm    Emne: SALE-A-BRATION hos StampinUp! - Få et gratis stempel-sæt !!! Besvar, med citat

Hvis du kommer til Convention i Middelfart den 13. marts og gerne vil bestille StampinUp! produkter, kan du spare porto OG tjene op til et gratis stempel-sæt. Indtil den 28.2. har StampinUp! SALE-A-BRATION

HUSK at StampinUp! produkter kun kan fåes mod forudbestilling + forudbetaling. Ingen direkte salg på Convention Wink

Hvis du forudbestiller varer (katalogpris) til over 60,- Euro (ca. 450,- kr) kan du vælge dig et af de 4 supersøde SALE-A-BRATION stempel-sæt´s GRATIS. Du kan se mere på min blog: www.stampinupdk.blogspot.com

Ved spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte mig. Jeg glæder mig til at høre fra dig Very Happy Very Happy Very Happy

Scrapknuzz fra Maj-Britt Wink
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    scrapbookingclub.dk Forum Indeks -> StampinUp! i Danmark Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum